Generalforsamling

Generalforsamlingen er andelsboligforeningens højeste myndighed.

Generalforsamlingen afholdes en gang årligt i marts/april måned. Den seneste ordinære generalforsamling i Andelsboligforeningen Sct. Kjelds Hus fandt sted den 24. marts 2026.

Du kan læse referatet fra den nyeste og de tidligere generalforsamlinger herunder.

Referater

Fuldmagt
Hvis man ikke har mulighed for at være til stede ved generalforsamlingen, kan man give en anden beboer en fuldmagt til at benytte ens stemme. Vi har udfærdiget en standard fuldmagt til udprint. Fuldmagt til GF

For at læse filerne kræver det at du har en PDF-læser. Du kan hente Adobe Reader her: